lørdag 8. januar 2011

En lørdagskveld, litt kjedsomhet og en dæsj med savn :)

Hmja, hva gjør man egentlig på en lørdagskveld når man ikke har lagt noen spesielle planer og ender med å kjede seg? Skal man bare nyte det og slappe av?
Jeg syns det er litt vanskelig også. Føler liksom at jeg kaster bort tida... Samtidig som jeg ikke helt gidder å finne ut hvem andre som er hjemme i helga for å spørre om vi
skal henge. Skulle jo egentlig på kino, men så blei det avlyst. Og da ble jeg hjemme for det er jo ikke så kult å gå på kino helt aleine... Jeg har jo ringt noen da, men de hadde vært så lure å legge planer så de var opptatt. Så da sitter jeg her. En lørdagskveld i Flekkefjord og blogger
om at jeg gjør nettopp det.

Så har jeg mimret litt også! Sett på teambildene til meg og Anders fra ifjor:) Jammen er vi ikke kule:P
Litt av en photo shoot dette her. Som det stod i brevet fra Amalie idag; Good times :D


og Anders som absolutt ville ta løpebilder...

...selv om jeg hater det :)

Men vi var jammen meg et himla godt team! Jeg savner det jeg...

1 kommentar:

Anders sa...

Hehe, det der var ein artig photoshoot.. Eg og savnar det Berit! Det var ei god tid. Hadde vore kult om vi kunne ha zappa tilbake og hatt ei veke på Sandane igjen, fått tilbake Aase Marie og Amalie og Malin og heile gjengen og hatt Jesusfest og meire til.. Og hatt teammøte igjen :D Det hadde vore veldig artig.

Løpebilda var best! Eg diggar at eg fekk deg med på det :D