onsdag 26. januar 2011

Hmja:)

Plutselig har det gått et par dager siden jeg har blogget og jeg skjønner at jeg har vært forholdsvis busy. Det er jo bra. Jeg liker å være litt busy. Da føler en seg litt viktig :P

I helga var jeg på Haua hos søstra mi. Superkoselig. Fredagen bare hang vi sammen og skravla masse, sånn som søstre ofte gjør. Eller egentlig ikke ofte nok når jeg tenker meg om... hmm... Uansett. På lørdagen feira vi Johannes sin 3-årsdag. Hele dagen. Først barneselskap, så familieselskap. Jeg ble litt sliten, men på en god måte. Det er fint å hjelpe til:) -og Johannes blei glad for parkeringshuset. Han kallte det bilbane da, men men. Gira var han hvertfall!
Søndag reiste jeg hjem til flekkis og hengte med Kristoffer. Koselig. Sjeldent vi henger uten å fikse noe på en bil (stort sett min bil...) men denna gangen bare prata vi, så på tv og spiste rundstykker som han hadde bakt ;P Digg!

Good old times! Meg, Kristoffer og Yngve ;)

Idag har jeg vært på forelesning i Samfunnsvitenskapelige religions- og moralstudier. Det er helt grusomt kjedelig. Virkelig 3 timer med pine... Eller egentlig kunne faget i seg selv vært interresant, men når foreleseren bare er helt fjern er det ganske vanskelig å henge på. Tror tirsdag formiddag må være den tida i hele uka der jeg er mest aktiv på Facebook. Får helt makk i kroppen...

Etter skolen møtte jeg Lisbeth på Shalam der vi (eller egentlig Lisbeth) kjøpte en sofa og to stoler til stua oppe. Vi måtte kjøre 3 ganger med min lille fiesta og taket i bilen min blei litt ødelagt. Men det gjør ingen ting. Bodil tåler det;P
Så har jeg spist middag med noen nye folk. Solvor, Maria og Lars Ivar. LIKER. Alltid greit å bli kjent med nye folk:)
OG jeg har jo selvfølgelig vært på bibelgruppe også idag! Det var digg som alltid :D

Til slutt ikveld har jeg gjort noe helt nytt! Jeg har laget tiramisu :D:D Hehe, hvem skulle trodd det? Det ser ikke så enormt profft ut, men jeg håper det smaker godt! Valentina lærte meg. Jeg liker å bo med Valentina for ho lærer meg så mye gøy:)
Så da blir det altså tiramisu til dessert imorgen. Håper ikke Christian, Kjell eller Henriette har noe imot det. For jeg har hvertfall ikke noe imot det!

Jeg gleder meg til imorgen! Onsdag er en digg dag! Da har jeg etikk. Det er alltid spennende. Og så er Martin der. Liker at jeg kjenner noen. Jeg krever ikke så mye. Bare noen å si hei til og som jeg kan sitte ved siden av:) Det er Martin flink til. (hehehe, et gammelt bilde av han faktisk -->)
Så får jeg middagsgjester så da har jeg en unskyldning til å lage god mat. Det liker jeg også! OG så er det Vision Night med Sørlandskirka imorgen det tror jeg blir helt SUPERT!!!

Ah, men nå må jeg avslutte før dette innlegget vinner en premie for lengden... Pluss at jeg burde jo egentllig sove :P

2 kommentarer:

Line sa...

Det er så bra du har det bra, Berit! :)

Åse-Beate og Mathias sa...

Jeg blir glad av å lese det, rett og slett! =D