tirsdag 18. januar 2011

Kult, bra, fint om du vil:)

Ja det syns jeg livet mitt er!

Ikveld har jeg vært i bibelgruppe igjen. Det er noe jeg stadig liker:) Jeg har også hengt med Solveig. Vi var i sørlandsparken for jeg måtte kjøpe et parkeringshus. Og så gikk vi jo selvfølgelig litt rundt på Sørlandssenteret. Akkurat lenge nok til at
vi plutselig måtte stresse litt for å komme oss til bibelgruppa. Men det gikk jo helt fint:)
Så skal vi på hyttetur. Med bibelgruppa altså. Det blir nok fiiint! Men ikke før i mars.

Imorgen skal vi ha husmøte her i kollektivet. Det gleder jeg meg til! Valentina skal lage mat. Namnam, jeg liker italiensk :D
Og favorittforelesninga i uka er imorgen også! Han der Paul kan jammen få sagt det ang Etikk.

God is good, all the time. All the time, God is good ;)

Og så, det viktigste til slutt: Vetle Johannes Berntsen er 3 år idag!
Han er en av de fineste guttene jeg vet om;) Gratulerer min kjære lille nevø ;D
Er han ikke søt?
Skal tidlig krøkes ;P
Sjarmøren sjøl:)

Og traktor er jo heller ikke helt feil....

Klar for kjøretur?

Én stk høyt elsket gutt <3

Ingen kommentarer: