tirsdag 11. januar 2011

Min kjære KjellY ;D

Ja, som noen kanskje har fått med seg så har altså "relationship statusen" min endra seg på Facer'n. Det kom jo som litt av et sjokk for noen siden jeg ikke har snakka om detta til så veldig mange. Til mitt forsvar så har ting gått veldig fort og det er ikke min fortjeneste for å si det sånn. Det er nok Christian Rui og Henriette Ubostad som leker seg med Amor sine piler. Hehe, ja vi ler alle sammen:)
Men det de egentlig har lekt med er jo teknisk sett ikke Amor sine piler, det er vel heller Berit sin Mac, og ikke minst hennes uavloggede facebook. Ja, det stemmer. For de som ikke visste det fra før så er livet mitt en stor bløff.... Eller hvertfall kjærlighetslivet mitt :P

Men morsomt er det jo :D
Det syns hvertfall jeg!
-men nå har jeg jo litt (og tidvis veldig) dårlig humor og et ikke-eksisterende kjærlighetsliv sånn ellers ;)

Hurra for Facebook!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Haha!:D Herlig!
Dere var jo litt søte sammen, da;)