tirsdag 18. januar 2011

Søvnløs...

Ja, da ligger jeg her da. I senga mi i Kristiansand. Får ikke sove...
Det er fordi jeg har gjort litt for lite idag tror jeg.
Først så sov jeg alt for lenge, så rydda jeg litt i leiligheten til Henriette i Arendal. Etterhvert henta Christian meg og så kjørte vi til Kjell Yngvar der vi så en god del episoder av The Big Bang Theory før vi spilte litt GT5 på PS3. Så hadde det plutselig begynt å bli kveld så jeg kjørte "hjem" til Kristiansand der jeg møtte på Ann Therese som fortsatt var våken. Ho fortalte meg at de hadde rydda i skapene på kjøkkenet i helga, noe jeg ble sinnsykt glad for! Hurra :D Og så kom Lisbeth hjem og vi fant ut at vi bare måtte ommøblere litt masse i stua før vi kunne gå å legge oss. Så nå ser det fint ut der også. Lurer på hva guttene sier imorgen? Håper ikke de blir helt forvirra:P

Men nå syns jeg godt at jeg kan sove litt for imorgen må jeg tidlig opp for å gå på forelesning i "samfunnsvitenskapelige religion- og moralstudier". Flinke studenten som jeg er...

Og så må jeg huske å skaffe meg litt oversikt! Lurer på hvor jeg kan få kjøpt det...?

Ingen kommentarer: